Poniedziałek - Piątek: 8.00-17.00 old phone4+48 77 44 10 777 e mail4biuro@eurocent.opole.pl

1. Informacje ogólne.

1.1. Dane drukarni i agencji reklamowej eurocent, zwanej dalej drukarnią:

Eurocent Małgorzata Sufryd
ul. Luboszycka 34
45-215 Opole
NIP: 754-102-58-02
REGON: 532444660

1.2. Klientami drukarni mogą być firmy i osoby fizyczne.
1.3. Zamówienia można składać drogą mailową, poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej drukarni www.eurocent.opole.pl, telefonicznie lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta w Opolu, ul. Luboszycka 34. W zamówieniu Klient powinien zamieścić numer kontaktowy.
1.4. Kalkulacje cenowe są wykonywane do 2 dni roboczych od daty złożenia zapytania ofertowego przez Klienta. W przypadku bardziej złożonego lub nietypowego zapytania – do 7 dni roboczych.
1.5. Kalkulacje cenowe ważne są do 21 dni roboczych od daty wysłania do Klienta.
1.6. Klient zobowiązany jest do odbioru zamówienia w ciągu 21 dni roboczych. Po upływie tego terminu drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia materiałów.
1.7. Klient składając zamówienie akceptuje niniejszy Regulamin oraz wyraża zgodę na otrzymywanie informacji pocztą elektroniczną, w myśl Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 z 2002 r., poz. 1024).

2. Ceny i formy płatności.

2.1. Wszystkie stawki cen poszczególnych produktów i usług podawane są w złotych polskich oraz w cenach netto (bez podatku VAT) i cenach brutto (z podatkiem VAT 23%).
2.2. Podane ceny nie uwzględniają ewentualnego kosztu przesyłki.
2.3. Płatność może być zrealizowana w następującej formie: przedpłata na rachunek bankowy, płatność gotówką lub kartką płatniczą przy odbiorze towaru, przelew na rachunek bankowy.
2.4. Forma płatności jest ustalana na etapie składania zamówienia, jednak w przypadku trzech pierwszych zamówień rozliczenie wyłącznie w formie przedpłaty na rachunek bankowy lub gotówką/kartą płatniczą przy odbiorze towaru.
2.5. Przy zamówieniach poniżej 150 zł brutto Klient zobowiązany jest do uregulowania zamówienia gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze towaru.
2.6. Przy zamówieniach powyżej 500 zł brutto nowy Klient zobowiązany jest do przedpłaty na rachunek bankowy w wysokości 50% wartości zamówienia. Przedpłat należy dokonywać na podstawie przesłanego dokumentu pro forma.
2.7. Zamówienia wysyłane do Klienta rozliczane są wyłącznie w formie przedpłaty na rachunek bankowy. Przesyłka zostaje nadana po odnotowaniu płatności na rachunku bankowym.
2.8. Za wykonane zamówienie drukarnia wystawia fakturę VAT lub paragon.

3. Koszty transportu.

3.1. Drukarnia oferuje dwie formy przesyłek: kurierską firmy DPD i pocztową.
3.2. Wysokość kosztów przesyłki uzależniona jest od rozmiarów i wagi przesyłki oraz miejsca dostawy. Koszty przesyłek ustalane są na etapie składania zamówienia.
3.3. Koszty transportu pokrywa Klient.
3.4. Na terenie miasta Opola towary odbierane są w Biurze Obsługi Klienta w Opolu, ul. Luboszycka 34. Drukarnia nie dowozi towarów do Klienta.

4. Terminy realizacji.

4.1. Terminy realizacji podajemy zawsze w dniach roboczych i są one różne dla poszczególnych produktów. Dzień roboczy oznacza każdy dzień za wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz dni wolnych od pracy.
4.2. Orientacyjne terminy realizacji są podane przy każdym produkcie. Drukarnia dokłada wszelkich starań, aby podane terminy były dotrzymywane.
4.3. Termin realizacji liczony jest od chwili zaakceptowania drogą mailową plików do druku.
4.4. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie terminu realizacji wynikające z niedotrzymania przez Klienta terminu dostarczenia poprawnych plików do druku.
4.5. Czas dostawy przesyłki nie jest uwzględniony w terminie realizacji zamówienia.
4.6. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, które mogą spowodować wydłużenie terminu realizacji zamówienia np. awaria maszyny, drukarnia niezwłocznie poinformuje o tym Klienta oraz przedstawi przewidywany termin realizacji.

5. Przygotowanie plików i archiwizacja.

5.1. Przesłane przez Klienta pliki do druku powinny być zgodne ze wskazówkami zawartymi w zakładce „Jak przygotować pliki?” dostępnej na stronie internetowej drukarni www.eurocent.opole.pl.
5.2. Jeżeli pliki otrzymane od Klienta są niezgodne z treścią „Jak przygotować pliki?” drukarnia powiadomi o tym Klienta. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za błędy techniczne zawarte w projektach przesłanych przez Klienta.
5.3. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za błędy w treści zawarte w projektach przesłanych przez Klienta, w tym za błędy merytoryczne, stylistyczne lub ortograficzne. Drukarnia nie dokonuje korekty treści w materiałach przesłanych przez Klienta.
5.4. Klient może zlecić korektę prac, wówczas wszystkie dokonywane przez drukarnię korekty prac są przesyłane do Klienta w celu akceptacji. Jest to usługa dodatkowo płatna i przed przystąpieniem do poprawek drukarnia poinformuje Klienta o kosztach takiej usługi.
5.5. Drukarnia gwarantuje ochronę danych osobowych Klienta oraz zobowiązuje się do wykorzystania dostarczonych projektów, plików, grafik i innych danych przesłanych przez Klienta wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
5.6. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za wady prawne wynikające z treści i formy dostarczonych do druku projektów i materiałów, w tym za naruszenie praw autorskich i innych praw osób trzecich.
5.7. Drukarnia nie archiwizuje plików przesłanych przez Klienta oraz zamieszczonych na serwerze FTP drukarni.

6. Projektowanie.

6.1. Klient może zlecić przygotowanie projektu graficznego drukarni za dodatkowym wynagrodzeniem. Przed przystąpieniem do projektowania drukarnia poinformuje Klienta o kosztach takiej usługi. Każde zapytanie cenowe jest wyceniane indywidualnie na podstawie wywiadu odnośnie oczekiwań klienta oraz dostarczonych materiałów.
6.2. Cena projektu graficznego zawiera maksymalnie dwie propozycje, każda kolejna jest dodatkowo płatna. Do wybranego wzoru klient może bezpłatnie wprowadzić trzy korekty. Cena nowego projektu lub dodatkowych korekt jest ustalana indywidualnie. Cena projektu graficznego nie zawiera pliku źródłowego, tylko plik PDF do druku. W przypadku projektu logo udostępniamy plik wektorowy.  
6.3. Drukarnia wykonuje projekty na podstawie dostarczonych przez Klienta materiałów i informacji, a także na podstawie własnych materiałów graficznych i fotograficznych, do których drukarnia posiada prawa autorskie.
6.4. Zgodnie z prawem autorskim wszystkie projekty graficzne wykonane przez drukarnię stanowią własność drukarni i nie mogą być wykorzystane do innych celów niż realizacja zamówienia druku.
6.5. Drukarnia w ramach zamówionego projektu wykonuje stronę graficzną projektu. Klient zobowiązany jest do wnikliwej korekty przesłanego projektu, głównie w celu wyeliminowania ewentualnych błędów w treści oraz jego akceptacji. Za treść i zawartość merytoryczną w projekcie odpowiada Klient.

7. Reklamacje.

7.1. Reklamację można złożyć do 7 dni roboczych od momentu odebrania towaru. Po tym czasie reklamacja nie będzie rozpatrywana. Reklamację należy składać drogą mailową.
7.2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji drukarnia niezwłocznie i nieodpłatnie usunie wadę. Przedruk zlecenia lub zwrot zapłaty może nastąpić wyłącznie po zwróceniu przez Klienta całego wadliwego nakładu.
7.3. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za błędy merytoryczne w wydrukowanej pracy, jeśli projekt został sprawdzony i ostatecznie zaakceptowany przez Klienta. Praca taka nie podlega reklamacji.
7.4. Niewielkie różnice kolorystyczne, które mogą wystąpić pomiędzy wydrukowaną pracą, a obrazem wyświetlonym na monitorze lub podczas druku tej samej pracy na różnych maszynach nie podlega reklamacji. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za rozbieżności między oczekiwaniami Klienta a faktycznym wykonaniem zlecenia, jeśli wcześniej Klient nie dostarczył wzoru do druku. Drukarnia nie gwarantuje powtarzalności kolorów w kolejnych nakładach druku.
7.5. Ze względu na tolerancję błędu gilotyny wynoszącą do 2 mm produkt z zastosowaną ramką może wyglądać po docięciu nieestetycznie, zwłaszcza w przypadku małej powierzchni np. wizytówki. Produkt taki nie podlega reklamacji.
7.6. Przy ciemnych aplach zaleca się zabezpieczenie wydruku folią, aby uniknąć odprysków na krawędziach, które powstają podczas cięcia w przypadku produktu niezafoliowanego. Klient decydując się na produkt niezafoliowany akceptuje prawdopodobny nieestetyczny wygląd produktu, a tym samym brak możliwości reklamacji produktu.