Poniedziałek - Piątek: 8.00-16.00 old phone4+48 77 44 10 777 e mail4biuro@eurocent.opole.pl

Blog

Wizytówka - na co zwrócić uwagę przy jej tworzeniu?

Niewielkich rozmiarów, zawierająca mnóstwo cennych informacji a przy tym poręczna. To właśnie wizytówka, bez której trudno wyobrazić sobie niemal każdą firmę, która sprzedaje usługi czy produkty. Wizytówki pojawiły się już w XV w. Chinach. W końcu to właśnie tam wynaleziono papier, a chińscy urzędnicy byli wręcz zmuszeni specjalnym dekretem do posiadania wizytówki na specjalnym papierze. Wizytówki cieszyły się popularnością w czasach króla Francji Ludwika XIV oraz upowszechniły się za panowania carycy Katarzyny II. Dopiero pod koniec XIX wieku pojawiły się wizytówki reklamowe.

Dziś wizytówka stała się ważnym elementem firm na całym świecie. Sprawia, że łatwiej możemy nawiązywać kontakty i znajomości nie tylko zawodowe. Sprzyja budowaniu kontaktów biznesowych, a przede wszystkim wizerunku firmy. To także, oznaka szacunku dla rozmówcy czy kontrahenta. Wyróżniamy m.in. wizytówki służbowe, osobiste, rodzinne oraz kombinowane.

Przy projektowaniu wizytówki firmowej, warto zadbać o detale z punktu widzenia projektu graficznego jak i wyboru możliwości jakie dają współczesne techniki druku.

Obok standardowych wizytówek z opcją foliowania i wykonanych na papierach ozdobnych, oferowane są również ekskluzywne wizytówki przez naszą drukarnię. Ich uszlachetnienia oraz wykorzystane tworzywa o wysokiej gramaturze podkreślą walory każdego projektu. Nie zapominajmy również o eleganckich wizytownikach, które sprawią, że wizytówki będą miały odpowiednie miejsce przechowywania i ułatwią ich dystrybucję.

Bogatą ofertę wizytówek znajdziecie oczywiście w drukarni Eurocent: oferta@eurocent.opole.pl