Poniedziałek - Piątek: 8.00-17.00 old phone4+48 77 44 10 777 e mail4biuro@eurocent.opole.pl

W jaki sposób promować Black Friday?

Już 24 listopada rusza jedno z największych wydarzeń w branży handlowej, jakim jest Black Friday. To światowe święto wielkich wyprzedaży dotarło również do naszego kraju. Organizowane jest na miesiąc przed Świętami Bożego Narodzenia przez sklepy stacjonarne oraz internetowe. Klienci tego dnia mają okazję do zrobienia zakupów swoich ulubionych produktów w dużo niższej cenie. Jak zatem dobrze wypromować własną promocję na Black Friday?

Internetowi sprzedawcy już od wielu tygodni przygotowują nas na dzień piątkowej wyprzedaży. Jesteśmy zasypywani specjalnie przygotowanymi na tę okazję Newsletterami, informującymi nas o obniżkach obowiązujących 24 listopada. Co ciekawe Black Friday w naszym kraju wydłużany jest z jednego dnia nawet do...tygodnia czasu, choć nie zawsze obniżki są na tyle wysokie, aby zachęcić do potencjalnego klienta do zakupu. Musi upłynąć jeszcze trochę czasu, abyśmy doczekali się promocji z prawdziwego zdarzenia jak ma to miejsce chociażby w Stanach Zjednoczonych.

Wielu właścicieli sklepów internetowych postawiło również na promocję poprzez ekspozycję bannerów reklamowych na różnego rodzaju stronach internetowych czy Facebook'u. Korzystając z posiadanych profili społecznościowych, szybko można dotrzeć z konkretną informacją do wielu użytkowników, korzystając m.in. z hasztaga #BlackFriday.

Bez wątpienia coraz popularniejszą formą dotarcia do klienta, który może skorzystać z oferty promocyjnej jest konieczność pobrania specjalnej aplikacji internetowej na smartfona. Po okazaniu zainstalowanej aplikacji podczas zakupu w dniu 24 listopada, cena towaru, który chcemy zakupić zostanie obniżona.

Natomiast sklepy stacjonarne już od kilku dni informują swoich klientów o piątkowym Black Friday. Możemy to zauważyć po zmianie wizualizacji witryn sklepowych, które przyciągają nasz wzrok hasłami: "-50% na Black Friday". Nie zabrakło także ulotek oraz plakatów promujących wielką wyprzedaż, których możemy zauważyć wiele w centrach handlowych.

 

Jeśli jesteście zainteresowani przygotowaniem ulotek lub plakatów reklamowych oraz wyklejeniem witryny sklepowej, skontaktujcie się z drukarnią Eurocent z Opola: oferta@eurocent.opole.pl 


BLOG

Nasze wpisy to nie tylko szczegółowy opis naszych produktów i nowości, ale przede wszystkim ciekawostki, słownictwo i wydarzenia z branży drukarskiej. Zachęcamy do lektury.