Poniedziałek - Piątek: 8.00-17.00 old phone4+48 77 44 10 777 e mail4biuro@eurocent.opole.pl

Ulotka reklamowa szybkim sposobem na dotarcie do klienta

Czym tak naprawdę jest ulotka i do jakich celów służy, nie musimy specjalnie opisywać. Wystarczy, że otworzymy skrzynkę pocztową, z której wysypią się dziesiątki ulotek przeróżnych firm lub przejdziemy się po jednej z głównych ulic Opola. Tam nie zabraknie młodych ludzi, którzy rozdają dziesiątki, a nawet tysiące ulotek promujących szkoły policealne, restauracje czy salony fryzjerskie. Ulotki służą głównie promocji danej usługi lub produktu, ale także informują o wydarzeniach mających miejsce w okolicy czy zawierają informacje turystyczne.

Mimo, że mówi się o ulotce, iż stanowi ulotną formę informacji czy reklamy,  jej czas żywotności jest krótki, to ulotka zaskarbiła sobie serca wielu Polaków. Z jednej strony nie lubimy gromadzić makulatury u siebie w domach, a z drugiej lubimy czytać i przeglądać nowe informacje o chociażby 50% rabatu na drugą pizzę w ulubionej pizzerii. Nie bez przyczyny znajdujemy u siebie w domach czy za wycieraczkami samochodów ulotki od "sasa do lasa". Kto nie chciałby skorzystać z promocyjnej ceny na usługę i produkt posiadając w ręku ulotkę z kuponem rabatowym? Czy nie znalazłby się wśród Was również miłośnik koncertu, który organizuje Wasze miasto, a wstęp na imprezę jest bezpłatny dzięki ulotce?

Biorąc wszystko to po uwagę, ulotka kusi, aby do niej zajrzeć. Czy nie zawiera być może informacji, które wpłyną korzystnie na nasze życie, pozwalając nam zaoszczędzić n naszych ulubionych produktach, a być może podsunąć ciekawy pomysł na spędzenie weekendu.

Ulotka jest drukiem służącym celom propagandowym bądź informacyjnym, przeznaczonym do szybkiego rozpowszechniania, o niewielkiej objętości, zazwyczaj w formie kartki, lub rozkładanej broszurki nie przekraczającej 4 stron. Przekazuje ona niezbędne informacje o działalności instytucji, firmy albo organizacji politycznej, lub zapowiada jakieś wydarzenie. Ulotki najczęściej informują o wydarzeniach kulturalnych (koncertach, repertuarze teatrów lub kin), wydarzeniach politycznych (wiecach, zgromadzeniach, marszach, protestach), zawierają informacje turystyczne, asortyment towarów lub usług, dane katalogowe bądź prospekty handlowe opisujące pojedynczy produkt lub ofertę firmy.


Drukarnia Eurocent z Opola oferuje wydruk ulotek reklamowych niskonakładowych zarówno na papierze kreda 135-170 g (mat, błysk lub satyna), kolorowe dwustronne 4/4 w druku cyfrowym - termin realizacji do 3 dni roboczych jak i wysokonakładowych na papierze kreda 135 g błysk lub mat, kolorowe dwustronne 4/4, lakier dyspersyjny w druku offsetowym - termin realizacji do 5 dni roboczych.


BLOG

Nasze wpisy to nie tylko szczegółowy opis naszych produktów i nowości, ale przede wszystkim ciekawostki, słownictwo i wydarzenia z branży drukarskiej. Zachęcamy do lektury.