Poniedziałek - Piątek: 8.00-16.00 old phone4+48 77 44 10 777 e mail4biuro@eurocent.opole.pl

Blog

A może by tak długopis reklamowy z grawerem?

Korzystamy z nich każdego dnia dosłownie wszędzie. W pracy, biurze, instytucjach publicznych...Bez nich mielibyśmy ogromny problem, aby potwierdzić jakikolwiek dokument, który staje się wiążący wraz z jego podpisem. Co prawda podpis może być również elektroniczny, jednak zanim nastąpi w tej materii drastyczna ewolucja upłynie jeszcze mnóstwo czasu. Bez nich nie przelejemy na papier naszych myśli, marzeń czy pomysłów. Pismo znaczy dużo więcej aniżeli elektroniczne literki i cyferki wyświetlane na ekranie komputera. Długopis - bo o nim mowa - stał się narzędziem bez którego dziś nie wyobrażamy sobie naszego życia.

Niewielu z Was zapewne zdaje sobie sprawę, że długopis do pisania został wynaleziony w 1938 roku przez węgierskiego artystę i dziennikarza László Bíró. Co prawda swój wynalazek udoskonalił po wybuchu wojny wraz z bratem, a pierwszą produkcję długopisów uruchomił w Buenos Aires. Długopisy w pierwszej kolejności trafiły do alianckich pilotów, którzy zapisywali zmiany ciśnienia w samolotach.

Obecnie z długopisów korzystamy wszyscy do różnych potrzeb, które różnią się wyglądem oraz wkładem. Długopis służy również do celów reklamowych, gdzie firma przygotowuje na ich powierzchniach swoje logo lub adres przedsiębiorstwa. Często tego rodzaju przygotowany długopis wykorzystywany jest jako gadżet reklamowy podczas targów branżowych lub po prostu element wyposażenia firmy. Niewielkich rozmiarów, poręczny a przy tym niezwykle przydatny sprawi, że każdy obdarowany będzie usatysfakcjonowany prezentem w postaci długopisu.