Poniedziałek - Piątek: 8.00-17.00 old phone4+48 77 44 10 777 e mail4biuro@eurocent.opole.pl

Popularne metody promocji w kampanii wyborczej

Już tylko kilka dni dzieli nas od podania oficjalnej daty wyborów samorządowych w naszym kraju. Są to niezwykle ważne wybory, bowiem dotyczą naszych małych ojczyzn. Wybierani będą włodarze: wójtowie gmin, burmistrzowie, prezydenci miast, radni dzielnicowi, gminni, powiatowi i wojewódzcy. Wraz z ogłoszeniem terminu wyborów rozpocznie się oficjalnie kampania wyborcza kandydatów na poszczególne stanowiska. 

Dobrze już teraz zastanowić się w jaki sposób prowadzona ma być kampania wyborcza. Sposób na promocję kandydata jest wiele, jednak mimo wszystko najbardziej popularnymi w dalszym ciągu pozostają tradycyjne metody. Jedną z nich jest dystrybucja ulotek reklamowych z programem wyborczym. Już nawet najmniejszych rozmiarów ulotka formacie A6 może zdziałać naprawdę wiele. Odpowiednio zaprojektowana przez dział graficzny DTP - dostępny również w drukarni Eurocent - w ilości 1000 sztuk, to wydatek zaledwie 135 zł netto! Przyznacie, że nie są to zbyt wygórowane koszta jak na kampanię reklamową. 

Innym dość często praktykowanym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnych wyborców jest rozwieszenie banerów reklamowych. Głównym atutem banerów jest możliwość wydruku niemal dowolnego wymiaru zgodne z oczekiwaniami lub konstrukcją, na której zostanie zawieszony. Wykonanie tego rodzaju materiału reklamowego to koszt już od 25 zł/m2. 

Na koniec pozostawiliśmy...plakaty. Już od czasu wynalezienia druku przez Gutenberga, plakaty służyły społeczeństwu celom informacyjnym. Dziś plakat stanowi jedno z najpopularniejszych narzędzi promocyjnych i wykorzystywany jest bardzo chętnie w kampaniach wyborczych. Plakaty w różnych formatach można wydrukować również w drukarni Eurocent. Do wyboru plakaty w wersji A oraz B. 

Jeśli jesteście zinteresowani wydrukiem materiałów promocyjnych, skontaktujcie się z nami:
oferta@eurocent.opole.pl 


BLOG

Nasze wpisy to nie tylko szczegółowy opis naszych produktów i nowości, ale przede wszystkim ciekawostki, słownictwo i wydarzenia z branży drukarskiej. Zachęcamy do lektury.