Poniedziałek - Piątek: 8.00-16.00 old phone4+48 77 44 10 777 e mail4biuro@eurocent.opole.pl

1. Reklamację można złożyć do 7 dni roboczych od momentu odebrania towaru. Po tym czasie reklamacja nie będzie rozpatrywana. Reklamację należy składać drogą mailową.

2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji drukarnia niezwłocznie i nieodpłatnie usunie wadę. Przedruk zlecenia lub zwrot zapłaty może nastąpić wyłącznie po zwróceniu przez Klienta całego wadliwego nakładu.

3. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za błędy merytoryczne w wydrukowanej pracy, jeśli projekt został sprawdzony i ostatecznie zaakceptowany przez Klienta. Praca taka nie podlega reklamacji.

4. Niewielkie różnice kolorystyczne, które mogą wystąpić pomiędzy wydrukowaną pracą, a obrazem wyświetlonym na monitorze lub podczas druku tej samej pracy na różnych maszynach nie podlega reklamacji. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za rozbieżności między oczekiwaniami Klienta a faktycznym wykonaniem zlecenia, jeśli wcześniej Klient nie dostarczył wzoru do druku. Drukarnia nie gwarantuje powtarzalności kolorów w kolejnych nakładach druku.

5. Ze względu na tolerancję błędu gilotyny wynoszącą do 2 mm produkt z zastosowaną ramką może wyglądać po docięciu nieestetycznie, zwłaszcza w przypadku małej powierzchni np. wizytówki. Produkt taki nie podlega reklamacji.

6. Przy ciemnych aplach zaleca się zabezpieczenie wydruku folią, aby uniknąć odprysków na krawędziach, które powstają podczas cięcia w przypadku produktu niezafoliowanego. Klient decydując się na produkt niezafoliowany akceptuje prawdopodobny nieestetyczny wygląd produktu, a tym samym brak możliwości reklamacji produktu.

BLOG

Nasze wpisy to nie tylko szczegółowy opis naszych produktów i nowości, ale przede wszystkim ciekawostki, słownictwo i wydarzenia z branży drukarskiej. Zachęcamy do lektury.