Fotografia lub grafika powinna być dobrej jakości. Warto zwrócić uwagę na rozbieżność między jakością grafik zamieszczanych w Internecie a wymogami drukarni. Pliki pobrane ze stron internetowych są zazwyczaj w bardzo niskiej rozdzielczości co powoduje powstanie wielu przekłamań kolorystycznych, rozmycia obrazu i bardzo widocznych pikseli. Zalecamy dostarczanie fotografii pochodzących bezpośrednio z aparatu fotograficznego lub komórki z dobrym aparatem.
Nie, zamówienie można złożyć drogą mailową lub telefonicznie. Oczywiście zapraszamy do złożenia zamówienia w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Luboszyckiej 34 w Opolu, wówczas mamy możliwość zaprezentowania naszych przykładowych realizacji oraz próbek papierów.
Większość zamówień jest rozliczanych przy odbiorze zamówienia. Proponujemy trzy formy płatności: gotówka, karta płatnicza lub przelew dla naszych stałych klientów (wyłącznie dla firm). Forma płatności jest zawsze ustalana na etapie zamówienia. Więcej szczegółów dotyczących płatności zamieściliśmy w regulaminie drukarni dostępnym na naszej stronie www.
Nie pracujemy w weekendy. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00.
Tak, oferujemy dwie formy przesyłek - kurierską i pocztową. Wysokość kosztów przesyłki jest uzależniona od wagi i rozmiarów przesyłki oraz miejsca dostawy. Koszty wysyłki zamówienia są wyceniane indywidualnie.
Spad to obszar zadruku odrzucony w wyniku cięcia. Spad umożliwia docięcie wydruku, tak aby uzyskać wymagany format pracy. Spad jest niezbędny w każdym projekcie graficznym i powinien wynosić 2-3 mm. Przykładowo: plik do druku dla pracy w formacie A4 powinien mieć wymiary 214x301 mm (uwzględniono 2 mm spady).
Prace lub materiały do 10 MB należy wysłać drogą mailową razem z wytycznymi do zamówienia lub projektu. Powyżej 10 MB należy je udostępnić za pomocą dropbox, we transfer, dysku google itp. lub zamieścić na naszym serwerze FTP.