Poniedziałek - Piątek: 8.00-17.00 old phone4+48 77 44 10 777 e mail4biuro@eurocent.opole.pl

Nie, zamówienie można złożyć drogą mailową lub telefonicznie. Oczywiście zapraszamy do złożenia zamówienia w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Luboszyckiej 34 w Opolu, wówczas mamy możliwość zaprezentowania naszych przykładowych realizacji oraz próbek papierów.
Większość zamówień jest rozliczanych przy odbiorze zamówienia. Proponujemy trzy formy płatności: gotówka, karta płatnicza lub przelew dla naszych stałych klientów (wyłącznie dla firm). Forma płatności jest zawsze ustalana na etapie zamówienia. Więcej szczegółów dotyczących płatności zamieściliśmy w regulaminie drukarni dostępnym na naszej stronie www.
Nie pracujemy w weekendy. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00.
Tak, oferujemy dwie formy przesyłek - kurierską i pocztową. Wysokość kosztów przesyłki jest uzależniona od wagi i rozmiarów przesyłki oraz miejsca dostawy. Koszty wysyłki zamówienia są wyceniane indywidualnie.
Spad to obszar zadruku odrzucony w wyniku cięcia. Spad umożliwia docięcie wydruku, tak aby uzyskać wymagany format pracy. Spad jest niezbędny w każdym projekcie graficznym i powinien wynosić 2-3 mm. Przykładowo: plik do druku dla pracy w formacie A4 powinien mieć wymiary 214x301 mm (uwzględniono 2 mm spady).
Prace lub materiały do 10 MB należy wysłać drogą mailową razem z wytycznymi do zamówienia lub projektu. Powyżej 10 MB należy je udostępnić za pomocą dropbox, we transfer, dysku google itp. lub zamieścić na naszym serwerze FTP.

Fotografia lub grafika powinna być dobrej jakości. Warto zwrócić uwagę na rozbieżność między jakością grafik zamieszczanych w Internecie a wymogami drukarni. Pliki pobrane ze stron internetowych są zazwyczaj w bardzo niskiej rozdzielczości co powoduje powstanie wielu przekłamań kolorystycznych, rozmycia obrazu i bardzo widocznych pikseli. Zalecamy dostarczanie fotografii pochodzących bezpośrednio z aparatu fotograficznego lub komórki z dobrym aparatem.