Poniedziałek - Piątek: 8.00-17.00 old phone4+48 77 44 10 777 e mail4biuro@eurocent.opole.pl

Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego już wkrótce!

To będzie wyjatkowy rok pod względem politycznym dla naszego kraju. W cieniu BREXIT-u, w niedzielę 26 maja odbędą się wybory do Europarlamentu Europejskiego, w których wybierać będziemy naszych przedstawicieli, reprezentując nasze wspólne interesy na arenie międzynarodowej w PE. Wybory odbywają się co pięć lat na terenie wszystkich państw Wspólnoty. Uprawnionych do głosowania będzie ponad 360 mln obywatelii UE! Polsce przysługują 52 manadaty i tylu europosłów wybierzemy, którzy przez pięć lat będą pełnili powyższą funkcję w Brukseli. Kampania wyborcza kndydatów oraz partii pragnących walczyć o nsze głosy rozpocznie się wraz z ogłoszeniem o zarządzeniu wyborów i skończy się na 24 godziny przed dniem rozpoczęcia głosowania.

Po emocjach związanych z wyborami parlamentarnymi, jesienią rozpoczną się jeszcze ważniejsze dla nas wszystkich wybory do parlamentu krajowego. Po czteroletniej kadencji, będziemy wybierać naszych kandydatów z poszczególnych okręgów. Podobnie jak w przypadku wyborów do Parlamentu Europejskiego, rozpocznie się kampania wyborcza. Plakaty, ulotki czy spoty wyborcze zaleją nas wszem i wobec. Kandydaci tradycyjnie będą wyprzedać się w coraz to wymyślnych pomysłach na przyciągnięcie uwagi potencjalnych wyborców. Pojawią się tradycyjne formy promocji wraz z gadżetami oraz zapewne nowe, innowacyjne pomysły, które mają na celu wyróżnić kandydata na tle konkurencji.

Wśród tradycyjnych form promocji kandydata znajdziemy plakaty, ulotki czy wizytówki wyborcze. Możliwości ich dystrybucji są niemal nieograniczone, zatem w przypadku najbliższych kampanii wyborczych, ponownie druk materiałów wyborczych będzie widoczny na wysokich obrotach. Podobnie sprawa ma się z banerami wyborczymi, które zawisną na wszelkiego rodzaju płotach czy specjalnych konstrukcjach. Im większy baner tym lepszy, zatem kandydaci będą korzystać z druku swoich wizerunków na banerach w sporych ilościach. 

Wśród tradycyjnych gadżetów królować będą długopisy z grawerem nazwiska lub hasłem wyborczym danego kandydata.Tego typu gadżet stanowi poręczny upominek dla każdego, a jednocześnie jest bardzo przystępny dla budżetu kampanii. Nie obędzie się również bez słodkości, w tym pysznych mlecznych krówek z nadrukiem nazwiska i hasła wyborczego kandydata na papierku. 

Wszystkie powyższe gadżety oraz wiele więcej pomysłów znajdziecie w drukarni/agencji reklamowej Eurocent. Wystarczy, że skontaktujecie się z nami, przekażacie nam Wasze potrzeby, a my zrealizujemy wszystko w sposób profesjonalny i zgodnie z Waszymi oczekiwaniami. Nasi graficy w dziale DTP zajmą się również rzeczowym opracowaniem materiałów graficznych, w tym plakatów czy ulotek wyborczych.

Czekamy na Wasz kontakt: oferta@eurocent.opole.pl 

Fot.Pixaby